Instrukcja łączenia się studentów do MS Teams

1. Zaloguj się do usługi Office 365 za pomocą strony office365.uksw.edu.pl, dane do logowania są następujące:

  • identyfikator (login): np.: nrindeksu@uksw.edu.pl
  • hasło: jak np. do USOSweb

2. Z listy wszystkich aplikacji wybieramy Teams.

3. Zgodnie z Decyzją Nr 9/2020 Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia UKSW z dnia 2 czerwca 2020 r. niezbędna jest instalacja aplikacji MS Teams na komputerze. Można ją pobrać i zainstalować za pomocą opcji w lewym dolnym rogu.

4. Mamy dwie możliwości uczestniczenia w egzaminie:

  • w zakładce Zespoły poprzez dołączenie do spotkania w specjalnie utworzonym zespole;
  • po zalogowaniu się do MS Teams czekamy na połączenie od komisji przeprowadzającej egzamin.

5. Dostępne opcje po połączeniu: 

  • (1) - pokazuje czy kamera jest włączona/wyłączona;
  • (2) - opcja włączenia/wyłączenia mikrofonu;
  • (3) - możliwość udostepnienia pulpitu, okna, dokumentu;
  • (4) - więcej działań, m.in. notatki ze spotkania, nagrywanie spotkania, otworzenie trybu pełnoekranowego, itd.;
  • (5) - kończy rozmowę;
  • (6) - podgląd uczestników spotkania;
  • (7) - pokazuje czat spotkania.

⚠️ Uwaga !

Pamiętaj, aby w ustawieniach prywatności zezwolić aplikacji MS Teams na dostęp do kamery i mikrofonu.