Szanowni Użytkownicy Teams,
Centrum Systemów Informatycznych UKSW prosi o zachowanie poniższych zasad logowania i bezpieczeństwa przy korzystaniu z ogólnodostępnych laptopów i komputerów tzw. wykładowych.
Opcja 1. Pierwszy raz logując się na takim komputerze lub laptopie wykładowym do konta Teams należy zwrócić uwagę na proces logowania i zgody które są udzielane przez użytkownika. Logowanie powinno wyglądać dokładnie tak, pozostawiamy kwadracik wyboru pusty i klikamy na dole w opcję zaznaczoną strzałką:
Pracując w opcji 1 zawsze należy wylogować się ze swojego konta po zakończeniu pracy!
Opcja 2. Korzystając z laptopa wykładowego wylogowywujemy się z profilu "Laptop Wykładowy" i logujemy się na swoje konto osobiste. Następnie możemy uruchamiać MS Teams, inne programy a także mamy dostęp do edycji dokumentów w pakiecie MS Office.
Niestosując się do zasad pracy w Opcji 1 bądź 2 z wypożyczonym sprzętem, narażamy swoje dane i informacje np. w programie Teams na dostęp osób nieupoważnionych.