Moodle to internetowa platforma edukacyjna służąca zarówno studentom jak i wykładowcom do nauczania i zdalnego uczenia się.
Za pomocą e-learningu osoba prowadząca kurs ma możliwość m.in.: umieszczenia materiałów dydaktycznych, przeprowadzenia ankiet, quizów itp., zaś studenci mają dostęp do materiałów zamieszczonych przez prowadzącego oraz mogą uzupełniać zamieszczone przez niego zadania.
MS Teams a Moodle
Na platformie Moodle została umieszczona wtyczka, która pozwala na utworzenie spotkania za pomocą MS Teams. Po zalogowaniu na Moodle należy wybrać opcję Modyfikacje znajdującą się przy temacie zajęć, po otwarciu edytora wybieramy ikonkę MS Teams, gdzie należy zalogować się do pakietu Office 365. Po utworzeniu spotkania i uzupełnieniu wszystkich niezbędnych danych, na platformie pojawi się link do utworzonego spotkania (link jest widoczny tylko dla uczestników danego kursu, w którym utworzyliśmy spotkanie).
Adres strony: https://e.uksw.edu.pl
Logowanie oraz odzyskiwanie hasła do serwisu następuje za pomocą CAS